اهمیت ایجاد برند و برندسازی

اهمیت ایجاد برند و برندسازی

اهمیت ایجاد برند و برندسازی

امروزه ، شرکت ها نه تنها بر اساس دارایی های ملموس ، بلکه با موضوعات نامشهود به عنوان شهرت نام تجاری، ایده ها و مالکیت معنوی یا روابط با مشتریان ارزیابی می شوند. برندسازی به عوامل زیادی وابسته است. به طور روزانه بر مشتریان تأثیر می گذارد. در حال حاضر اغلب تمامی کارهایی که یک شرکت می تواند انجام دهد ، می تواند بقیه نیز می توانند انجام دهد.

اما تا حدودی یکی از فاکتور های کسب و موفقیت در دنیای رقابتی کنونی مزیت رقابتی برند است. هدف برند این است که ارزش افزوده را به ارمغان بیاورد تا شرکت بتواند در یک محیط تجاری همیشه در حال تغییر و بسیار رقابتی موفق باشد. ادبیات مارک تجاری را به عنوان یک نام ، علامت ، نماد ، اصطلاح ، طرح یا ترکیبی از آنها تعریف می کند که به منظور شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا گروه فروشندگان و تمایز آنها با سایر فروشندگان است. این موضوع به این معنا نیست که بازار هدف را برای انتخاب یک شرکت خاص به جای رقابت انتخاب کنید ، بلکه به این معناست که مشتریان شرکت را تنها با راه حل مناسب این مشکل ببینند. نام تجاری می تواند شهرت خوب را تقویت کند ، وفاداری را تقویت کند ، از درک ارزش بیشتر حمایت کند و به مشتریان کمک کند بفهماند که با کنترل ارزش های مشابه وارد جهان شده اند.

برندسازی در کسب و کار

اهمیت ایجاد برند و برندسازی

نام تجاری بایستی مسئول ایجاد تجربه مثبت در ذهن مشتری باشد. مهمترین چیز در کسب و کارها فروش احساسات است. از نظر زیگ زیگلار ، منطق مردم را به تفکر وادار می کند و احساسات باعث می شود افراد عمل کنند. پل منطقی بین خریدار و فروشنده تنها تصمیم خرید را در تنظیمات B2B (مشاغل به مشاغل) نشان می دهد. تصمیمات خرید همیشه نتیجه تغییر در حالت احساسی مشتری است. در حالی که اطلاعات هنگام تغییر حالت عاطفی مفید هستند ، احساسات هم مهم هستند. همه تصمیمات باید از تأثیر متقابل عواملی مانند حرص ، ترس ، نوع دوستی ، حسادت ، غرور یا شرم ناشی شود.

وقتی تعداد کافی از این احساسات در حالت عاطفی وجود داشته باشد ، تصمیم خرید اجتناب ناپذیر می از دیگر سو هنگامی که اعتماد مصرف کننده به یک مارک تجاری تضعیف می شود ، قدرت بازار نیز کاهش می یابد ، زیرا مشتریان اعتقاد کمتری نسبت به برآوردن انتظارات از سوی شرکت دارند. پدیده نام تجاری توسط منابع زیادی از سراسر جهان پشتیبانی و تأیید می شود. مصرف کنندگان را جذب می کند و از طریق احساساتی که با آن همراه است ، با برند ارتباط برقرار می کند. برند قدرتمند یک ابزار قوی و موثر برای ایجاد شهرت خوب و وفاداری مصرف کنندگان است که البته فروش بیشتری را با خود به همراه دارد. مارک قوی و مشهور نیز یک عامل کلیدی در یافتن متقاضیان شغل برتر است. امروزه روند ایجاد نام تجاری اهمیت فوق العاده ای یافته است بنابراین شرکتی که برند قوی در خود ایجاد نموده است می تواند در هر زمینه کاری موفق باشد.

جهت کسب هرگونه اطلاعات تخصصی و نیز مشاوره در خصوص برندسازی، ثبت برند و اعتلای برند به پیج شرکت حسابداری بهین تراز به آدرس (behintarazco@) مراجعه نموده و به دایرکت پیام دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *