علائم تجاری برای افزایش قدرت بازاریابی

علائم تجاری برای افزایش قدرت بازاریابی

علائم تجاری و طرح های صنعتی برای افزایش قدرت بازاریابی

کالا های جدید روزانه در بازار ظاهر می شوند. هنگام خرید کالا ها مشتری ها به چه چیزی توجه می کنند؟ چه چیزی باعث می شود آن را بخرند؟

پاسخ:

  • تصور کلی خوب
  • مارک خوب
  • طراحی جذاب.

هیچ کس نمی تواند انکار کند که اینها نکات کلیدی هستند که بر مشتریان تأثیر می گذارند. برای استراتژی بازاریابی شرکتی ، نام تجاری و طرح باید برای جلب توجه مشتری توسعه داده شود و باید از نظر قانونی محافظت شود و این امر فوق العاده مهم است. بسیاری از محصولاتی که برای مصرف کننده جذاب نیستند را می توان در مغازه ها مشاهده کرد. در این ماژول ، ما اهمیت علائم تجاری و طرح ها و نحوه استفاده از آنها را در استراتژی بازاریابی برای افزایش قدرت بازاریابی خود بررسی می کنیم.

ارزش یک نام تجاری

همه ما روزانه در معرض صدها علامت تجاری هستیم. این موارد در بیشتر محصولات ، در ادبیات محصول همراه و روی بسته بندی محصول مشاهده می شود. ما بعنوان مصرف کننده ، بسیاری از تصمیمات را گاهی اوقات آگاهانه اما بیشتر بدون آنکه بدانیم ، بر اساس حسن نیت و شهرت علائم تجاری می گیریم. بیایید ببینیم که چگونه کسب و کار شما می تواند این کار را انجام دهد و از پیشنهاد برند برای توسعه یک استراتژی برای توسعه ترجیحات برند ، وفاداری به نام تجاری و ارزش ویژه برند استفاده کند.

  1. تشخیص و وفاداری به نام تجاری: با گذشت زمان ، یک تجربه خوب ثابت با یک محصول به ترجیح نام تجاری تبدیل می شود. این عامل به زنده نگه داشتن تصویر یک کسب و کار در ذهن مصرف کنندگان کمک می کند. اگر مصرف کنندگان از محصولات آن راضی باشند ، نسبت به نام تجاری آن اعتماد ایجاد کرده و ممکن است به مرور مصرف کنندگان وفادار تمام محصولات آن شوند.
  2. تصویر کیفیت: بسیاری از مصرف کنندگان یک نام تجاری را خریداری می کنند و نه محصولی که به آن مربوط است. هنگامی که یک مصرف کننده با دو محصول مشابه در بازار روبرو می شود ، انتخاب او همیشه به سمت محصول مارک تجاری که دارای کیفیت بالاتر است ، حرکت می کند. این امر باعث حفظ یا ارتقاء بیشتر موقعیت اصلی برند در بازار های مربوط می شود.
  3. تصویر اندازه: یک نام تجاری قوی ممکن است تصویر یک تجارت بزرگ و تأسیس شده را به مصرف کنندگان خود نشان دهد. بنابراین ، هنگامی که یک کسب و کار موفق به ایجاد یک نام تجاری مثبت و ترجیح نام تجاری در بین مصرف کنندگان می شود ، به نظر می رسد که تجارت بسیار بزرگتر از آن چیزی است که هست می باشد.
  4. تجربه تصویر و قابلیت اطمینان: هنگامی که تجربه با یک نام تجاری نشان می دهد که مشاغل صاحب آن ، با گذشت زمان ، آگاهانه از منابع خود برای اجرای یک استراتژی تجاری منسجم استفاده کرده است ، این اطمینان را به مصرف کنندگان می دهد که چنین مشاغلی ، و به احتمال زیاد ، یک تجارت قابل اعتمادتر و قابل اعتمادتر از دیگر شرکت ها وجود دارد.

جهت کسب هرگونه اطلاعات تخصصی و نیز مشاوره در خصوص برندسازی و اعتلای برند به پیج شرکت حسابداری بهین تراز به آدرس (behintarazco@) مراجعه نموده و به دایرکت پیام دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *