برندینگ

برندینگ

برندینگ

جهان در حال تغییر است و هر روز این وضعیت ناپایدار محیط کسب و کار را تحت تاثیر قرار می دهد. فضای کسب و کار کنونی با رقابت شدید چه در سطح داخل و چه در سطح جهانی شناخته شده است و در این میان کسب و کارهایی که موفق به مقابله با تغییرات خارجی نباشند قطعا سهم قابل توجهی از بازار و سود خود را از دست می دهند در نتیجه پیدا کردن جایگاهی مناسب در محیط رقابتی امروزی برای سودآوری بلند مدت و بقای یک کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است که این هدف تنها از طریق ایجاد و حفظ مزیت رقابتی قابل دسترس است.

مزیت رقابتی یک عمل اخلاقی و حقوقی برای غلبه بر رقبا است. مزیت رقابتی یعنی زمانی که دو شرکت مشابه از اقدامات مختلفی در بازار برای پیشی گرفتن از هم انجام می دهند. بابیلو و همکاران اصطلاح مزیت رقابتی را به عنوان “مجموعه ای از قابلیت هایی که موجب عملکرد بهتر یک شرکت از رقبای خود می گردد” معرفی کرده اند. با توجه به استدلال پورتر، سه راه برای رسیدن به مزیت رقابتی وجود دارد؛ رهبری هزینه، تمرکز و ایجاد تمایز در محصول. در بازاریابی مدرن ، ارزش ویژه برند معمولاً بسیار مورد توجه است. ارزش ویژه برند می تواند منافع مالی را به شرکت منتقل کند – در درجه اول از طریق سهم بیشتر بازار ، حق بیمه قیمت و افزایش وفاداری مشتری.

با وجود معرفی محصول جدید به بازار ، تصمیمات متعددی باید اتخاذ شود. وی معتقد است که مدیران در محیط کسب و کار باید در مورد چگونگی ورود به بازار فکر کنند و پس از آن به ایجاد و حفظ موقعیت رقابتی مناسب برای خود مبادرت وزند. بحث مزیت رقابتی از دیرباز از مهم ترین موضوع های مطرح در دنیای مدیریت و تئوری های مدیریت استراتژیک می باشد. وجود مزیت رقابتی در شرکت ها موجب افزایش و حفظ سهم بازار و دستیابی به رهبری بازار می گردد و از این جهت حائز اهمیت است.

نام تجاری ایجاد یک موقعیت منحصر به فرد و متمایز در یک شرکت در میان رقبای خود است. چرا برندسازی مهم است؟

برند سازی هنر ظریف شکل گیری فعال برند شماست. با خلاقیت ، مهارت و استراتژی ، یک مارک تجاری می تواند هویتی ایجاد کند که خود را از رقابت جدا کرده و باعث ایجاد ارتباط با مخاطبان خود شود. برندینگ همان چیزی است که به شما شهرت می دهد و در نهایت آینده را به شما می دهد. به دلیل اهمیت نام تجاری ، مشاغل و سازمان ها از همان ابتدا باید یک برند قدرتمند بسازند تا بتوانند به طور مداوم هنگام رشد آن را حفظ کنند. یکی از خدمات شرکت حسابداری بهین تراز در خدمات حوزه ثبت شرکت، برندینگ و راهنمایی و مشاوره کامل انتخاب نام تجاری و استراتژی های نام تجاری مناسب به اشخاصی که به تازگی اقدام به تاسیس شرکت می نمایند می باشد.

جهت کسب هرگونه اطلاعات تخصصی و نیز مشاوره در خصوص ثبت برند، انتخاب نام تجاری، اعتلای نام تجاری و استراتژی های برندسازی یه پیج شرکت بهین تراز به آدرس (behintarazco@) مراجعه نموده و به دایرکت پیام دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *