نظارت بر حساب های مالیاتی

نظارت بر حساب های مالیاتی

نظارت بر حساب های مالیاتی

هنگامی که مسائل مالیاتی با توجه به حجم، نوع و تعداد فعالیت های هر شرکت یا موسسه ای بر فرایند های کلی شرکت تأثیر می گذارد، برنامه مانیتورینگ (ناظر حساب مالیاتی) به شما اطمینان می دهد که حساب مالیات شما از وضعیت مناسبی برخوردار باشد. واکنش سریع به اعلامیه های حساب مالیاتی برای جلوگیری از وخیم تر شدن وضعیت بحران مالیاتی برای هر سازمانی امری حیاتی است. نظارت بر مالیات نوعی کنترل بر صحت محاسبه، کامل بودن و به موقع بودن پرداخت (انتقال) مالیات و عوارض است. این رویکرد در مقایسه با رویکرد های سنتی کنترل مالیات ، مزایای زیادی برای مودیان دارد:

  1. معافیت از حسابرسی های میدانی (به استثنای چند مورد پیش بینی شده در قانون مالیات) – که به معنای کاهش هزینه های اداری است
  2. جدول زمانی حسابرسی های مالیاتی را به یک سال و نه ماه برای بازرسی های مالیاتی کاهش می دهد.
  3. دامنه اقدامات کنترلی کاهش یافته و تعداد اسناد منبع مورد بررسی کاهش می یابد
  4. نظرات مستدل در مورد مسائل پیچیده
  5. تبادل اطلاعات در زمان واقعی با مقامات مالیاتی
  6. به رسمیت شناختن شرکت به عنوان یک مالیات دهنده صادق
  7. مشارکت داوطلبانه
  8. بهبود سیستم کنترل داخلی (روش های شناسایی ، ارزیابی و مستند سازی خطرات به عنوان بخشی از فرایند های تجاری، شناسایی و مستند سازی روش های کنترل ، ارزیابی کارایی سیستم مدیریت منابع و غیره)
  9. توسعه/بهبود فرایند های تجاری و سیستم عامل های فناوری اطلاعات برای دستیابی به سطح بلوغ ICS هدف و تبادل کار آمد اطلاعات با مقامات مالیاتی.
  10. تهیه و یا پشتیبانی در تهیه مجموعه ای کامل از اسناد مورد نیاز برای شرکت در نظارت بر مالیات.
  11. توسعه یا پشتیبانی در توسعه نیازهای عملکردی و فنی

شرکت بهین تراز در ارائه پروژه های آماده سازی و پشتیبانی از بزرگترین شرکت ها در مشارکت آنها در سیستم های نظارت بر مالیات و همچنین اجرای پروژه های بلند مدت در زمینه معرفی سیستم کنترل داخلی مالیاتی تجربه ارزنده ای دارد. ما پروژه های پیچیده ساختاری طولانی مدت در زمینه پیاده سازی ، به روزرسانی سیستم کنترل داخلی و مدیریت فرآیند را با موفقیت اجرا کردیم که برای طیف وسیعی از صاحبان مشاغل با اهداف متنوع، لازم و ضروری بنظر می رسد. تیم ما پروژه های زیادی را در مورد توسعه و بهبود روش حسابداری مالیاتی و تجزیه و تحلیل ریسک مالیاتی اجرا کرده است که به ما امکان می دهد از مشتریان در تمام مراحل اجرای نظارت بر مالیات ، به صورت ویژه پشتیبانی کنیم:

  1. تجزیه و تحلیل بهره وری عملکرد مالیاتی شرکت
  2. متحد نمودن روش حسابداری مالیاتی برای گروهی از شرکت ها
  3. توسعه و بهبود روش حسابداری مالیاتی
  4. شناسایی خطرات مالیاتی که می توانند اجرای مشارکت در نظارت بر مالیات را از بین ببرد.
  5. دارا بودن متخصصان حرفه ای نظارت بر مالیات ، مسائل و حقوقی مالیات و اجرای سیستم مدیریت ریسک.

جهت کسب هرگونه اطلاعات تخصصی و نیز مشاوره در خصوص نظارت بر حساب های مالیاتی به پیج شرکت حسابداری بهین تراز به آدرس (behintarazco@) مراجعه نموده و به دایرکت پیام دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *