اهمیت نام تجاری

اهمیت نام تجاری

اهمیت نام تجاری :

نیل پارکر “یک تعریف خوب از استراتژی نام تجاری ، هدف در نظر گرفته شده برای نقش مثبتی است که یک شرکت می خواهد در زندگی افرادی که خدمت می کند و جوامع اطراف خود داشته باشد.”

بیایید چیزی را درست تنظیم کنیم: شهرت ایجاد می شود که آیا کسب و کار در مورد آن کاری انجام می دهد یا خیر. نتیجه می تواند شهرت خوب یا بد باشد. درک و استفاده از مارک تجاری فقط به معنای این است که شما کنترل امور را در دست می گیرید و سعی می کنید شکل ظاهری آن را کنترل کنید. به همین دلیل توصیه می شود که از همان ابتدای کار خود مارک تجاری را در نظر بگیرید.

انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) یک مارک تجاری را به عنوان “نام ، اصطلاح ، علامت ، نماد یا طرح یا ترکیبی از آنها برای شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان و تمایز آنها از سایر محصولات تعریف می کند. فروشندگان. ” بنابراین منطقی است که درک کنیم نام تجاری به این معنی نیست که بازار هدف شما را به جای رقابت انتخاب کند ، بلکه به این معنی است که شما را به عنوان تنها یک راه حل برای مشکل خود ارائه دهد. به دست خواهد آورد شامل:

  • پیام را به وضوح تحویل می دهد
  • اعتبار شما را تأیید می کند
  • چشم اندازهای هدف را از نظر احساسی متصل می کند
  • انگیزه خریدار را ایجاد می کند
  • وفاداری کاربر را پایه ریزی می کند

برخلاف تصور عمومی ، برندسازی “تاکتیک گران قیمت بازاریابی نیست که فقط مارک های بزرگ از آن استفاده می کنند”.

مارک تجاری ارتباط زیادی با عقل سلیم دارد و به شدت تحت تأثیر بازاری که در آن هستید و از سطحی که می خواهید در آن بازی کنید ، قرار دارد. مارک تجاری شامل ترکیبی از شایستگی ها و فعالیت های مختلف است ، بنابراین هزینه آن می تواند از یک مورد به مورد دیگر متفاوت باشد. مارک تجاری ارزش تجاری را افزایش می دهد.

برای موفقیت در برندسازی باید نیازها و خواسته های مشتریان و چشم انداز های خود را درک کنید. این کار را با تلفیق استراتژی های نام تجاری خود از طریق شرکت خود در هر نقطه از تماس با مردم بایستی انجام شود. نام تجاری شما در قلب و ذهن مشتری قرار دارد. این مجموع تجربیات و ادراکات آنهاست که در بعضی از آنها می توانید تأثیر بگذارید و در برخی دیگر نمی توانید. نام تجاری هر سازمانی منبع نوید دادن به مصرف کننده شما است.

مصرف کنندگان وفادار به نام تجاری پایه و اساس یک سازمان هستند. سطح وفاداری بیشتر منجر به کاهش هزینه های بازاریابی می شود زیرا مشتریان وفادار به نام تجاری باعث تبلیغ مثبت برند می شوند. همچنین ، به عنوان ابزاری برای راه اندازی و معرفی بیشتر کالاهایی که با هزینه کمتری در همان مشتری هدف قرار می گیرند، عمل می کند. همچنین باعث مهار رقبای جدید در بازار می شود. وفاداری به برند از مولفه های اصلی ارزش ویژه برند است.

وفاداری به برند را می توان از طریق اقدامات مختلف مانند خدمات سریع ، اطمینان از محصولات با کیفیت ، بهبود مستمر ، شبکه توزیع گسترده و غیره ایجاد کرد. هنگامی که مصرف کنندگان به برند خود وفادار باشند ، “شما” را به خاطر “شما” بودن دوست دارند و هر جایگزین دیگری را به دقت بررسی می کنند.

جهت کسب هرگونه اطلاعات تخصصی و نیز مشاوره در خصوص برند، برندسازی و اعتلای برند شرکت یا مجموعه خود به پیج شرکت حسابداری بهین تراز به آدرس (behintarazco@) مراجعه نموده و به دایرکت پیام دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *