فرصت سرمایه گذاری در ایران از طریق ثبت شرکت

فرصت سرمایه گذاری در ایران از طریق ثبت شرکت

فرصت سرمایه گذاری در ایران از طریق ثبت شرکت

ایران دومین کشور بزرگ در خاورمیانه است و دارای اقتصادی نسبتاً بزرگی است و در بحث ذخایر گاز طبیعی در جایگاه دوم جهان قرار دارد. بنابراین ، بسیاری از سرمایه گذاران خارجی به فکر راه اندازی شرکت در ایران هستند.

بهترین فرصت های سرمایه گذاری در ایران گردشگری سلامت ، صنعت IT ، صنایع جهانگردی است و فرصت های بیشتری برای تجارت در ایران وجود دارد. گردشگری سلامت و پزشکی در ایران مانند صادرات است. در صورت صادرات ، کالاها یا خدمات را برای مشتریان خود ارسال می کنید اما در گردشگری پزشکی ، مشتریان به شما مراجعه می کنند و به شما پول می دهند. از هر دو روش ، شما با ارزهای خارجی درآمد کسب می کنید. بسیاری از بیمارستان ها دارای مجوز IPD (بخش های بین المللی بیمار) هستند و توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در ایران تأیید شده اند.

آنها بیمارستان های مجهز ، پزشکان و جراحان عالی و خدمات پزشکی با کیفیت بالا را در اختیار بیماران بین المللی قرار می دهند. بسیاری از گردشگران برای بازدید از اماکن تاریخی به ایران می آیند و سپس متوجه می شوند که می توانند از محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت بالا و ارزان برخوردار شوند. گردشگران پزشکی زیادی وجود دارند که از اروپا ، آسیا ، خاورمیانه ، استرالیا و آمریکا به ایران می آیند. گردشگران پزشکی به ایران می آیند و از کیفیت خدمات پزشکی و زیبایی به دلیل جراحان باتجربه و ایرانیان مهمان نواز و خوش برخورد ایرانی واقعاً راضی هستند. بسیاری از آنها برای جراحی های پلاستیک و جراحی بینی (جراحی زیبایی بینی) مراجعه می کنند زیرا می دانند که ایران با داشتن مجرب ترین پزشکان ، جراحان و متخصصان ، پایتخت جراحی زیبایی بینی در جهان است. باور کنید یا نه ، صنعت گردشگری پزشکی در ایران روز به روز به سرعت در حال رشد است.

انواع نهاد های تجاری در ایران

به عنوان یک کارآفرین خارجی که می خواهید در ایران سرمایه گذاری کنید ، می توانید از بین چند نوع موسسه تجاری مانند شرکت با مسئولیت محدود ، شرکت سهامی عام ، نماینده یا تعاونی یکی را انتخاب کنید.

نوع واحد تجاری که معمولاً توسط سرمایه گذاران ترجیح داده می شود ، شرکت سهامی خاص است. برای ثبت موفقیت آمیز این نوع شرکت ها باید حداقل دو مدیر و سه سهامدار داشته باشید. فرقی نمی کند آنها شهروند ایرانی باشند یا نه. حداقل سرمایه سهامی که باید پرداخت شود 40 دلار است.

نوع دیگری از نهادهای تجاری که مناسب تشخیص داده شد شرکت با مسئولیت محدود خصوصی است که حداقل به دو مدیر و سه سهامدار نیاز دارد. بازهم ، ملیت آنها اهمیتی ندارد. یکی از مزایای آن این است که سرمایه سهام پرداخت شده حداقل 1 دلار است و مراحل ثبت نام تقریباً سه هفته طول خواهد کشید.

جهت کسب هرگونه اطلاعات تخصصی و نیز مشاوره در خصوص فرصت سرمایه گذاری در ایران از طریق ثبت شرکت به پیج شرکت حسابداری بهین تراز به آدرس (behintarazco@) مراجعه نموده و به دایرکت پیام دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *