مالیات خانه های خالی

مالیات خانه های خالی

مالیات خانه های خالی

این قابل درک است که مالیات خالی از مالکیت برای صاحبخانه های صندوق سرمایه گذاری که تعداد زیادی آپارتمان خالی در اختیار دارند مورد “جدی” تلقی می شود. آیا از مالیت محلی برای آپارتمان هایی که خالی مانده اند ، می توان برای جلوگیری از اجاره دادن املاک بیکار از سوی صاحبخانه های سازمانی استفاده کرد؟ Tánaiste Leo Varadkar تأیید کرد که دولت ممکن است انواع مالیات خانه خالی را دوباره بررسی کند و اگر اثبات نشود ممکن است عوارض جدید خرید عمده را افزایش دهد. بیزینس پست اخیراً گزارش داده است که تعداد بسیاری آپارتمان در اغلب شهر های بزرگ با وجود کمبود مزمن موجودی اجاره، خالی هستند. در این میان این قابل درک است که دولت در حال ارزیابی است که آیا سطح سه یا چهار برابر مالیات بر املاک محلی باید برای آپارتمان هایی که بیش از شش ماه خالی مانده اند شروع شود یا نه؟ اعتقاد بر این است که مالکان باید خودشان جای خالی خود را اعلام کنند.

هدف این است که این املاک دوباره به کار گرفته شوند ، در حالی که احتمالاً مالکان را تشویق می کنیم اجاره آپارتمان های درخواستی را کاهش دهند اگر آنها نمی توانند مستاجر را با قیمت درخواست شده دریافت کنند. با این حال ، برخی از این نگرانی ها وجود دارد که ممکن است مدیریت سیستم دشوار باشد ، و سوالاتی در مورد چگونگی شناسایی خصوصیاتی که خالی می مانند وجود دارد. همچنین تعدادی استثنا وجود دارد ، زیرا برخی از افراد در دولت مراقب چنین مالیاتی بر صاحبان املاک هستند که اگر در خارج از کشور خانه خود را خالی داشته باشند ، یا صاحب خانه های تعطیلات یا نمونه های دیگری هستند که به موجب آن این اقدام می تواند به املاک صندوق غیر سرمایه گذاری ضربه وارد کند. صاحبان همچنین نگرانی در زمینه قوانین اجاره کوتاه مدت وجود دارد. از طرفی در برخی کشورها در دنیا قوانین متفاوتی وجود دارد. برای مثال املاکی که بیش از 5 سال خالی از سکنه بوده و بطور قابل ملاحظه ای مبلمان نشده اند ، اکنون مشمول حق بیمه اضافی 200٪ مالیات شورای می شوند ، بدین معنی که این اتهام سه برابر مالیات شورای استاندارد است.

قوانین مختلفی در مورد پرداخت شورای مالیات بر املاک خالی مانده وجود دارد.

معافیت ها

ملکی که بدون اشغال باقی مانده است:

به دلیل سوگواری معمولاً از تاریخ فوت اشخاص تا شش ماه پس از اعطای وصیت معاف است

توسط شخصی که به طور دائمی به خانه مراقبت های مسکونی رفته است معاف است

توسط شخصی که برای دریافت مراقبت شخصی در جاهای دیگر رفته است معمولاً معاف است

توسط شخصی که در زندان است معمولاً معاف است

جایی که صاحب دانشجو باشد معمولاً معاف است

که مسئولیت امین در ورشکستگی دارد معاف است

یک ویژگی:

در مواردی که شغل توسط قانون منع شده باشد ، معاف است – بدون محدودیت زمانی تا زمان لغو دستور

تخفیف

خصوصیاتی که غیرقابل سکونت هستند و نیاز به تعمیر دارند یا در حال انجام هستند ممکن است تا 12 ماه دارای تخفیف 25 درصدی باشند ، شما باید مدرک و اطلاعاتی راجع به کار انجام شده ارائه دهید.

اموالی که به هر دلیل دیگری بدون استفاده از منزل ، مبله یا مبله نشده باشد ، هیچگونه معافیت یا تخفیفی اعمال نخواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *