چگونه می توان برای ارزیابی عملکرد آماده شد

چگونه می توان برای ارزیابی عملکرد آماده شد

چگونه می توان برای ارزیابی عملکرد آماده شد

با وجود اینکه ارائه صورت حساب درآمد به شیوه سنتی که همواره سالانه انجام می شود موثر ترین راه برای انجام آن نیست و نیز بسیاری از شرکت های پیشرو شروع به خلاص شدن از شر آنها می کنند ، متأسفانه هنوز هم برای بسیاری از کارمندان بخشی از کار است و هنوز هم از شیوه های سنتی استفاده می کنند.

بسیاری از افراد روند بررسی را استرس زا می دانند ، اما من معتقدم که مقدار زیادی از استرس و اضطراب ناشی از بررسی عملکرد را می توان با آماده سازی مناسب کاهش یا از بین برد.

سعی کنید از طریق این لیست از روش های آماده سازی قبل از بررسی صورت حساب درآمد بعدی خود کار کنید ، زیرا احساس آمادگی می تواند اضطراب را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

روند بررسی را درک کنید. اگر پیش از این مراحل را پشت سر گذاشته اید ، ممکن است غیر ضروری باشد ، اما اگر در کار جدیدی هستید یا روند جدیدی وجود دارد ، با منابع انسانی تماس بگیرید و تا آنجا که می توانید در مورد روند بررسی اطلاعات کسب کنید تا بتوانید به درستی آماده باشید فراموش نکنید که چطور بررسی با جبران خسارت و تبلیغات مرتبط است.

یک ژورنالیست داشته باشید. مجله کاری لازم نیست که فانتزی باشد. این می تواند به سادگی یک لیست در حال اجرا (با تاریخ) باشد که در آن شما آنچه را که به دست آورده اید و در چه زمانی؟ مشخص می کنید.

بررسی خود را انجام دهید. اگر کاربرگ خودآزمایی در اختیار شما قرار گرفت، صادقانه آن را پر کنید. در غیر این صورت ، لیستی از مسئولیت های شغلی خود تهیه کنید و بررسی خود را در مورد خود انجام دهید. با خود صادق باشید ، به این ترتیب ، اگر انتقاد سازنده ای دریافت کنید ، تعجب نخواهید کرد و می توانید برای مدیر خود پاسخ هایی در مورد چگونگی پیشرفت در هر زمینه ای که به آن نیاز دارید آماده کنید. توجه ویژه ای به تهیه لیستی از دستاورد های خود و پیش بینی هرگونه بازخوردی که دریافت می کنید ، داشته باشید.

به اهداف خود برسید. مدیران معمولاً در طول یک بررسی عملکرد ، در مورد اهداف شما برای سال آینده سوال می کنند ، بنابراین قبل از ورود به بازبینی ، کمی وقت بگذارید تا اهداف محکم را بیابید ، بنابراین لکنت نخواهید داشت.

برای رئیس خود بازخورد آماده کنید. بسته به قالب بازبینی شما ، رئیس شما ممکن است از شما بخواهد که عملکرد او را نیز ارزیابی کنید. کمی وقت بگذارید و هر گونه بازخورد یا انتقاد سازنده ای که دارید را فرموله کنید.

بحث را پیش ببرید. قبل از شروع به بررسی ، لیست کوتاهی از موضوعاتی را که می خواهید با مدیر خود پوشش دهید ، تهیه کنید. مرور سالانه شما فرصتی مناسب برای صحبت در مورد هر آنچه ممکن است در ذهن شما باشد با توجه به مسیر شغلی ، تیم ، پروژه ها و غیره است. از فرصت استفاده کنید و بررسی را برای شما مناسب کنید.

جهت کسب هرگونه اطلاعات تخصصی و نیز مشاوره در خصوص چگونه می توان برای ارزیابی عملکرد آماده شد به پیج شرکت حسابداری بهین تراز به آدرس (behintarazco@) مراجعه نموده و به دایرکت پیام دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *