استرداد اضافه پرداختی مالیات

استرداد اضافه پرداختی مالیات

استرداد اضافه پرداختی مالیات یا تخفیف مالیاتی پرداختی به مودیان است که مودی مالیات بیش از بدهی خود را پرداخت می کند و اداره مالیات پس از محاسبه مجدد میزان مالیات، مبلغ اضافه مالیات را به مودی پرداخت می نماید.

بازپرداخت مالیات ، بازپرداخت هر مازاد پرداختی به مودیان به دولت محلی یا شهرداری ها و نهاد های مالیاتی است.

مالیات دهندگان تمایل دارند که بازپرداخت را به عنوان پاداش یا ضربه شانس ببینند ، اما بیشتر اوقات نشان دهنده یک وام بدون بهره است که مودیان به دولت پرداخت کرده اند و این به معنی ضرر برای شرکت می باشد.

روش های کلیدی

  1. اگر بازپرداخت مالیات دریافت کنید به این معنی است که سال گذشته مالیات خود را بیش از حد پرداخت کرده اید.
  2. کارمندان عادی می توانند با پر کردن دقیق فرم W-4 و به روز نگه داشتن آنها از بروز آن جلوگیری کنند.
  3. افراد مستقل می توانند با تخمین دقیق مالیات خود برای پرداخت های مالیاتی برآورد شده سه ماهه ، از آن اجتناب کنند.
  4. درک بازپرداخت مالیات

اعتبار مالیاتی قابل استرداد

  1. بیشتر اعتبارات مالیاتی قابل استرداد نیستند. یعنی مودی که بدهی ندارد ، اعتبار مالیاتی باقی مانده را سلب می کند. اما موارد استثنایی نیز وجود دارد.
  2. مودی در پرکردن فرم W-4 سرویس درآمد داخلی (IRS) خطایی مرتکب شده است که برای تخمین مقدار صحیح مالیات از فیش حقوقی کارمند استفاده می شود.
  3. مالیات دهنده به منظور داشتن بازداشت بالاتر و بازپرداخت مالیات بیشتر در زمان مالیات ، فرم W-4 را پر می کند.
  4. مودی هنگامی واجد شرایط اعتبارات مالیاتی قابل استرداد می شود که می تواند میزان مالیات بدهی خود را به صفر کاهش دهد ، حتی در غیر این صورت مالیاتی بدهکار نباشد. مبلغ مازاد بر بدهی مالیات به صورت پول نقد بازگردانده می شود. (اکثر اعتبارات مالیاتی قابل استرداد نیستند ، این بدان معناست که مسئولیت مالیات فقط بدون استرداد مازاد بر مالیات پرداخت شده به صفر می رسد.)
  5. یک فرد آزاد کار یا فرد خود اشتغالی که مجبور است سه ماهه مالیات برآورد شده را ثبت کند ، ممکن است برای جلوگیری از قبض مالیات غافلگیرانه یا جریمه های زیرپرداخت ، هنگام ارائه اظهارنامه مالیاتی ، اضافه پرداخت کند.
  6. شرکت ها و یا سازمان هایی هم گاهی در محاسبات دچار اشتباه خواهند شد که این امر می تواند منجر به تحمیل مالیات اضافه به سازمان گردد و در این میان چیزی که بسیار مهم است استخدام مشاور و حسابرس مالیاتی قوی می باشد.

جهت کسب هرگونه اطلاعات تخصصی و نیز مشاوره در خصوص استرداد اضافه پرداختی مالیات یه پیج شرکت حسابداری بهین تراز به آدرس (behintarazco@) مراجعه نموده و به دایرکت پیام دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *